Belt in Oil (BIO) , систем измислен од Дејко во 2007 година и доделен на Наградата за иновации во 2009 година, претставува вистинска револуција во преносот на електричната енергија .
Системот за погон со појас во маслен на Dayco , кој вклучува патентиран појас и затегнувач Dayco, тежи помалку, се протега помалку, го намалува триењето и е потивок од традиционалните компоненти управувани од ланец. За нашите клиенти, ова се претвора во поголеми перформанси на моторот, помали емисии и подобрена потрошувачка на гориво. Вграден во моторот и во директен контакт со моторното масло, Dayco Timing Belt-in-Oil ја намалува големината на моторот, што резултира во помали индивидуални компоненти и помала тежин.
Создавањето ремен што може да работи во подмачкано опкружување на моторот овозможи синергија на „најдобрите“ карактеристики на погонскиот синџир, како што се јачина и компактност, со предностите на традиционалниот тајминг ремен.
Помало триење + помала тежина = помала потрошувачка на гориво – а со тоа и помалку емисии на СО2. Оваа едноставна формула е доминантна тема денес во одделите за развој на производители на автомобили и нивни добавувачи. Одамна, точката престана да биде во големи заштеди и наместо тоа стана прашање на многу детална работа, бидејќи секој грам заштеден CO2 се смета во крајната анализа.
Ова е една од причините зошто запчестиот ремен во погонскиот систем го врати значајното на каишот во последните неколку години. Фолксваген повторно користеше тајминг ремен наместо синџири на моделите Golf VII и Audi A1.Другите производители, исто така, сè повеќе ги развиваат своите нови мотори за високотехнолошки погонски ремени изработени од гума и пластика, бидејќи знаат дека ремените имаат различни предности во однос на ланците во намалувањето на потрошувачката на гориво и емисијата на СО2 од моторите со внатрешно согорување.
Студиите исто така го потврдуваат ова: Според FEV GmbH, независна компанија за дизајн на мотори, погонот на ремените ја намалува потрошувачката на гориво во однос на ланецот и со тоа се намалуваат емисиите на СО2. На пример, кај бензински мотор од 1,6 литри, погонот на ремените ја намалува потрошувачката на гориво за повеќе од 1% и заштедува до 1,5 грама CO2 на километар.
Предноста на запчестиот ремен во маслото е што има потесна конструкција од сувата верзија и е уште потивок. Во случај на макара од коленестото вратило од 19 заби, бучавата не може да се открие, дури и кога моторот работи со полн товар, бидејќи маслото не само што го намалува триењето, туку го апсорбира и звукот. Ова е важно од едноставна причина што сè повеќе популарните редуцирани мотори имаат тенденција да работат нерамномерно. Еве каде ременот може да помогне во намалување на вибрациите и да го направи возењето пријатно искуство и покрај употребата на еколошки технологии.
Денес, прашањето е како дополнително да го стесните ременот – смета секој милиметар, бидејќи просторот за инсталација во возилата станува сè помал. Ова е местото каде што ременот има друга предност. Дизајнерот на моторот има поголема флексибилност во дизајнирањето на погонот на ремените отколку погонскиот синџир. Целта е да се намалат погонските ленти за брегаста осовина во следната генерација на мотори од денешната ширина од 16-20 мм на 14, 12 или дури 10 мм. Ременот за погони на пумпите за масло е моментално мерен само 9 mm – широк колку погонски синџир.
Карактеристики и придобивки на Dayco BIO KIT: