Во пракса, често е многу интересно кога започнувате да го поправате лагерот или главчето на тркала или комплет на главче со лагер на тркалото. Ова е секојдневие на работилницата на секој механичар и тука се соочува механичарот, со оглед на предметното возило, секогаш со различни варијанти на изведба, но процесот на промена не се разликува многу во принцип.
Меѓутоа, со новите генерации на лагери, некои чекори се разликуваат и се надополнуваат едни со други при промена на главчето на тркалата само заради мали детали и модификации на секој автомобил. Тука, со споменатите понови верзии на главчина на тркалата, процесот на замена е нешто скратен во времето, но се почесто само со употреба на специјални алатки за менување на главчето на тркалата.Со цел што е можно побрзо и поефикасно менување на лагерот или главчето на тркалата во работилницата, но исто така и како неопходност, комплетите за тркала FAG содржат во нивното пакување секогаш и без исклучок соодветни додатоци на мали додатоци (завртки, навртки, подлошки) каде што е потребно и каде пропишани од производителот на возило.
BMW, како еден од лидерите во производството на автомобили и новите технолошки решенија, користеше различни навои при првата инсталација и на пазарот на резервни делови за главчина за тркала од трета генерација на различни модели, со важна забелешка дека дури и во производството не може да се добијат точни податоци. точно завртката со која е инсталирана спецификацијата на навојот. Во пракса, ова значи дека ако се смени лежиштето на тркалото и се користат стари завртки, лесно може да се случи да не се вклопи поради погрешни навои, т.е. висина или таканаречен чекор на навој.
Ако се користи пневматски пиштол за време на промената, за што се препорачува да не се користи во такви постапки, лесно е да се уништи навојот на завртката, што, ако не се забележи веднаш, може да доведе до посериозни последици, како што се последователно откажување на тркалото и двојно работење. за работилница за механичар. Како по правило, во овој случај, искуството и импровизацијата на механичарот се одлучувачки кога ќе забележи дека завртката нема да легне од прва и во принцип тогаш се користи оригиналната опрема и додатоци што FAG ги нуди со својот производ.