img

Замаец DMF

Оптимизираните мотори за патнички автомобили со намалена потрошувачка на гориво стануваат сè помоќни, и покрај намалениот кубен капацитет и помалку цилиндри. За погон со малку гориво, корисниот опсег на вртежи на моторот се менува во празен правец. Ова доведува до значително зголемување на неправилностите во ротацијата кај моторите со внатрешно согорување. Потребно е ефикасно придушување на вибрациите за да се обезбеди возење ослободено од непријатни вибрации и да се заштитат погонските делови од штетни вибрации. Високо ефикасните модели на DMF од ZF и LUK овозможуваат оптимално амортизација на торзијата.

Технологија и перформанси

Замаецот со две маси е поставен помеѓу моторот и менувачот до плочката за потисна сила и ламелата. Двомасни замаец (DMF) и механички амортизери за торзија (MTD) се состојат од примарно и секундарно заземјување поврзано преку збир на подмачкани пружини. Примарната земја е поврзана со коленестото вратило и има забен прстен за стартерот. Примарните и секундарните маси се поставени така што тие можат да ротираат независно. Комплетот пружини е изработен во неколку модули кои овозможуваат и варираат различни карактеристики на пружините на оптимален начин. Се состои од компресивни извори заедно со проводни елементи изработени од пластика со висока цврстина.

Карактеристиките на полиамидните пластики се избираат според сложеноста на специфичната примена. Сите замајци со две маси на ZF и LUK имаат повеќестепени карактеристики на торзија. Ова се постигнува со комбинирање на различен број извори на компресија со различна цврстина. Меките пружини првично обезбедуваат одлично стартување и запирање на моторот. После тоа, потешките пружини овозможуваат ефикасно одвојување на торзивните вибрации и доволна заштита од преоптоварување при брзини на вртење при нормално возење.

Понатамошно подобрување на торзиона амортизација на вибрации се постигнува со двоен ред пролетни гарнитури. Вториот сет на извори се наоѓа радијално внатре и понизок од првиот, што значително ја намалува вкочанетоста на торзијата на замаецот. Компресивните пружини на сетот за внатрешна пружина работат со намалено триење при големи брзини при високи нивоа на вртежен момент. Замаецот со две маси, кој има прилагодување на брзината, може да обезбеди одлично одвојување на торзивните вибрации. Амортизацијата што се прилагодува на брзината се наоѓа на секундарната маса на замаецот и се наоѓа во внатрешноста на комплетот за надворешни пружини. Амортизерот што може да се прилагоди на брзината, вибрира за разлика од ротационите неправилности што доаѓаат од сетот за замаец, што на тој начин скоро целосно ги отстранува преостанатите амплитуди на вибрации во ротација. Оваа дополнителна амортизација на вибрациите им овозможува на возилата да возат со големи оптоварувања без вознемирувачки звуци, почнувајќи од лер до поголеми.

Slika 3 – MTD torzijski prigusnik

Механички амортизер за вибрации (MTD) за мотори со низок и среден вртежен момент во опсег до 350 Nm. Дополнителна единица за триење со ефект зависен од брзината (BMW, Ford и Mini).

Slika 4 – Torzijski prigusnik s direktnim izlazom

Двомасен замаец и механички амортизер за вибрации (DMF MTD) со директен излез. Апликација за континуирани променливи менувачи (CVT), двојни спојки и пренос на моќност во хибридни возила.

Slika 5 – RPM Adaptabilni DMF

Двомасен замаец со замавнувани маси со прилагодување на амортизацијата според брзината. Апликациите се за највисоки барања за удобност при возење.

Slika 1 – Jednoredni DMF

Замаец со една маса со две маси за мотори со мал и среден вртежен момент во опсег до 400Nm. Прави за компресија на прав. Повеќефазна карактеристична крива.Slika 2 – Dvoredni DMF

Двомасен замаец со две маси за мотори со среден и голем вртежен момент> 350Nm. Дополнителен внатрешен пригушувач за голема удобност при возење.

Предности на замаец со две маси:

  1. помалку бучава
  2. полесно менување на брзината
  3. извонредна вкупна амортизација на вибрации
  4. целиот опсег на брзина
  5. лесно прилагодлив за конструкцијата на возилото
  6. мазна функција Старт / Стоп
  7. долг работен век
  8. помали димензии
  9. апликација со обични, како и со повлечни спојки
  10. намалена потрошувачка на гориво бидејќи возилото може да работи на пониски нивоа на вртежи