Индикаторите за истрошеност на кочионите плочки ги предупредуваат возачите кога е време да ги заменат кочионите плочки. Сигналното светло на таблата со инструменти ќе се запали кога материјалот на сопирачката ќе се истроши до дебелина од 2-3 мм, така што возачот може да оди навреме во сервисната станица за да ги замени подлогите на сопирачките. Постојат 3 различни типови на индикатори за истрошеност:
Ова е наједноставниот вид индикатор заснован на челична пружина. Кога материјалот на сопирачката ќе се истроши и пролетта дојде во контакт со кочиониот диск, возачот ќе слушне силен звук предизвикан од стружење на пружината на дискот на сопирачката.
Овој тип на индикатор е прикачен на горниот дел од кочионата плочкат . Сопирачките и таблата со инструменти се поврзани со еден кабел. Кога материјалот на сопирачката се носи до точката што кабелот го допира дискот на сопирачката, колото се затвора и индикаторот светнува.
Овој тип индикатори е исто така е прикачен на горниот дел од кочионата плочка. Разликата помеѓу сензорот за еднонасочно и двонасочно истрошеност е во типот на приклучок и сензор. Приклучокот има две интегрирани контактни славини поврзани со еден кабел кој е залепен на материјалот за сопирање. Кога ќе се истроши кочиониот материјалот , се случува краток спој и светнува сигналната сијалица.
Електрични двонасочни сензори за истрошеност може да има неколку различни дизајни: сензор за истрошеност прикачен над потпорната плоча со пружина и сензор за истрошеност прикачен на потпорната плоча во комбинација со потпорна пружина.